Přeskočit na hlavní obsah

Servis a podpora RIB

Instalace produktů, síťové instalace, technická podpora typu hotline, školení, ...

Náš tým Vám zaručuje vždy kompetentní poradenství a 100%-ní využití investic do Vašeho softwarového vybavení.

Školení online k produktům RIB

Objednávka školení online k produktům RIB

Objednávka servisního zásahu

Vyžádání zpoplatněné technické podpory pro zákazníky bez > Smlouvy o servisu software
Smlouva o servisu software

Obsah a výhody

Instalační předpokladySpecifikace instalačních požadavků na hardware a operační systémy
Licenční ochrana RIBTypy a technické prostředky licenční ochrany softwaru RIB

FastViewer Client

Vzdálená správa Vašeho počítače přes internet, prezentace a řešení technických problémů online.
Potvrďte stažení a spuštění programu fvw_Kundenmodul.exe, tlačítko Spustit.
Následně v nabídnutém panelu zadejte Číslo relace (Session ID), které Vám sdělí pracovník RIB.

TeamViewer QS

Vzdálená správa Vašeho počítače přes internet, prezentace a řešení technických problémů online.
Potvrďte stažení a spuštění programu TeamViewerQS_de-idcpjdh2pn.exe.
Následně sdělte pracovníkovi RIB "Ihre ID", které se zobrazuje v panelu RIB Quicksupport.

Návod k instalaciInstalace produktů stavební statiky RIBTEC krok za krokem
Registrace u RIBNávod k registraci na zákaznickém portálu RIB pro servisní zákazníky
Návod na zaslání autorizaceNávod postupu vyžádání aktuálních autorizačních dat z centrálního zákaznického portálu RIB
Servisní portál RIBOdkaz na vstup do portálu RIB pro servisní zákazníky (v němčině, český návod k postupu viz výše)

Žádost o zásilku DVD

Vyžádání poštovní zásilky instalačního DVD RIBTEC
Všeobecné smluvní podmínky pro softwareAktuální stav 01/2014
Všeobecné smluvní podmínky pro servis softwaruAktuální stav 01/2021