Smlouva o servisu software RIB
Bezplatné průběžné aktualizace a technická podpora hotline
Uzavřením Smlouvy o servisu software zajišťujete investici do softwaru a získáváte další výhody
Stav Vašich produktů RIB je vždy aktuální. Kompetentní technická podpora (hotline) RIB reaguje na Vaše dotazy bezplatně a v nejkratším možném čase. Z daňového hlediska je roční servisní poplatek, bez ohledu na jeho výši, v daném kalendářním roce jako nákladová položka plně daňově uznatelný. Nákup jednotlivých aktualizovaných verzí (update/upgrade) je oproti tomu nutné účetně odepisovat v několikaletém období jako technické zhodnocení investičního majetku.
Výhody servisní smlouvy
aktualizované a nové programové verze (update, upgrade, patch),
odborné, kompetentní poradenství (hotline, email, fax) hotline,
instalační podpora, management licencí,
pojistka licencí: dodávka/výměna náhradních licencí na základě místopřísežného prohlášení o odcizení, resp. ztrátě původního licenčního média (hardlocku),
vzdálená podpora jednorázovým, zabezpečeným online propojením uživatelské podpory RIB přímo do Vašeho počítače (přes internet),
slevy cca 10% na nabízená školení a individuální poradenství,
přístup do databanky FAQ (Frequently Asked Questions),
mailingové informace: newslettery, informace a tipy k aplikacím,
na vyžádání bezplatné testovací licence, ...
Roční servisní poplatek
Smlouva o servisu software se uzavírá pro konkrétní > produkt. Servisní poplatek je splatný 1 x ročně při zahájení ročního servisního cyklu a činí 18% z ceníkové ceny licence ročně. Smlouva o servisu software zaručuje o 40,0 % výhodnější podmínky průběžné dodávky aktualizovaných a nových verzí.
Objednávka uzavření Smlouvy o servisu software Všeobecné smluvní podmínky pro servis softwaru
Bez Smlouvy o servisu software
Hotline, instalace, poradenství, změny v konfiguraci licencí, výměny poškozeného hardlocku apod. jsou zpoplatněny. | objednávka servisního zásahu |
Aktualizační paušál bez Smlouvy o servisu software je 2,50% z ceníkové ceny produktu za každý započatý měsíc od jeho poslední dodávky, tj. 30% z ceníkové ceny/rok. Ve srovnání s nepravidelnými nákupy aktualizací softwaru, tj. update / upgrade, je úspora se servisní smlouvou významná. |